Szefowa rządu poczyta „Wyborczą”

Rząd rezygnuje z prenumeraty „Gazety Wyborczej” i „Newsweeka” – podają od kilku tygodni prawicowi publicyści i politycy PiS. Tymczasem w rzeczywistości Kancelaria Premiera w prenumeracie na przyszły rok zamówiła wielokrotnie więcej egzemplarzy „Wyborczej” niż „Naszego Dziennika”.

Aktualizacja: 09.12.2015 15:38 Publikacja: 09.12.2015 15:11

Premier Beata Szydło

Premier Beata Szydło

Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński

O tym, że rząd i jego agencje znacząco ograniczą prenumeraty mediów krytykujących rząd PiS, pod koniec listopada poinformowało kilku prawicowych blogerów. Ich zdaniem mają też zostać ograniczone reklamy i materiały płatne umieszczane w takiej prasie przez rząd.

Do informacji nie odnieśli się przedstawiciele rządu, jednak potwierdzili ją posłowie PiS. – Wszystkie firmy i instytucje, prywatne i publiczne wycofują reklamy z „GW", TVN, „Newsweeka", „Polityki". Kto umieszcza tam ogłoszenia, znieważa Polskę – napisał na Twitterze poseł PiS Stanisław Pięta.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Polityka
Sondaż: Którzy kandydaci najbardziej skorzystali na debatach prezydenckich?
Polityka
Awantura o zdjęcie na profilu Marcina Warchoła. Ostro odpowiedział wójt gminy Nadarzyn
Polityka
Poważne oskarżenie Michała Kamińskiego. „Mój kierowca został poproszony, by na mnie donosił”. Senat reaguje
Polityka
Przedświąteczne „Polityczne Michałki” o debatach, liderach i nacjonalizmie gospodarczym
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Polityka
Dlaczego spada poparcie dla Trzaskowskiego? Prof. Chwedoruk wskazuje na czas przed debatą w Końskich