Aktualizacja: 23.07.2020 16:45 Publikacja: 24.07.2020 18:00
Nikola Tesla i jego nadajnik wzmacniający, laboratorium w Colorado Springs (1899 r.)
Foto: Getty Images
W roku 1900 Nikola Tesla był przekonany, że jest w stanie wytworzyć w ziemi fale stojące i przesyłać za ich pomocą energię i wiadomości. Nadszedł teraz czas na przetworzenie obserwacji z Colorado w poważny wynalazek. Aby to uczynić, musiał stworzyć sieć ludzi, pieniędzy i środków. Nadszedł czas na zastosowanie strategii biznesowej, jakiej nauczył się od Pecka i Browna: uzyskać silne patenty, promować swe prace dla stworzenia publicznego zainteresowania, po czym sprzedać wynalazek temu, kto zaoferuje najwięcej. Nadszedł czas, by mówić o możliwościach bezprzewodowej energii i wzbudzić w ludziach podniecenie.
„Przyszłość” Naomi Alderman jest dobrze napisana, lecz słabo pomyślana. Tym samym wkracza w obszar naiwności. Bo...
W „Pilo and the Holobook” gracze wcielają się w kosmicznego lisa odkrywcę.
Jesteśmy zbudowani z tego samego „materiału”, a jednak starzejemy się inaczej.
Oglądam raczej starsze filmy. Ostatnio puściłam córkom film „Good bye, Lenin!” i zrobił na mnie większe wrażenie...
W nowym dziele twórcy „Peaky Blinders” bohaterowie, nawet ci szlachetni, noszą w sobie mrok. Jedni nauczyli się...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas