Jak nie stać się wampirem

Japończycy wśród twórców gier wyróżniają się dziwacznymi pomysłami. Snują niezwykłe opowieści, niebanalne i przemyślane, ale jednocześnie tak abstrakcyjne, że przyzwyczajony do zachodnich schematów gracz nieraz gubi się i bezradnie rozkłada ręce. W tym szaleństwie jest jednak metoda. W dodatku całkiem skuteczna, bo niezwykłe japońskie światy przykuwają uwagę, czego dowodem jest zręcznościówka „Code Vein".

Publikacja: 14.02.2020 17:00

Jak nie stać się wampirem

Foto: materiały prasowe

Nasza cywilizacja legła w gruzach. Tajemnicze ciernie przecięły skorupę ziemską i zniszczyły największe miasta. Wybiły też większość populacji. Przeżyli m.in. ci, w których ciałach zalęgły się pasożyty zwane BOR, regenerujące niektóre organy i zamieniające swoje ofiary w istoty przypominające wampiry. Niektórzy poddali się przemianie, porzucili człowieczeństwo i zaakceptowali nową wizję świata. Inni wciąż starają się zrozumieć, co się wydarzyło. Próbują też opanować rządzę krwi zamieniającą ich w bezmyślne, okrutne bestie.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Plus Minus
Artysta wśród kwitnących żonkili
Plus Minus
Dziady pisane krwią
Plus Minus
„Dla dobra dziecka. Szwedzki socjal i polscy rodzice”: Skandynawskie historie rodzinne
Plus Minus
„PGA Tour 2K25”: Trafić do dołka, nie wychodząc z domu
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Plus Minus
„Niespokojne pokolenie”: Dzieciństwo z telefonem