Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 07.05.2021 22:47 Publikacja: 07.05.2021 18:00
Foto: Forum
Plus Minus: Zdalna edukacja trwa, z przerwami, już ponad rok. I od roku nauczyciele mówią o znikających z systemu dzieciach. Szkoły nie wiedzą, dlaczego niektórzy uczniowie nie uczestniczą w lekcjach zdalnych ani co się z nimi dzieje. Jaka jest skala tego zjawiska?
Nikt tego nie policzył. Ale też jak dotąd nikt nie określił kryteriów, które by świadczyły właśnie o „wypadnięciu" z systemu. Sam zastanawiam się, co to określenie właściwie znaczy. Czy uczeń wypada wtedy, gdy nie bierze regularnego udziału w lekcjach online? Dyrektorzy szkół mówili, że z systemu wypadły te dzieci, które nie logowały się na lekcje i nie wiadomo, gdzie były. W ubiegłym roku Warszawa doliczyła się 600 takich uczniów, Kraków i Poznań po około 200.
Sława Davida Hockneya działa z magnetyczną siłą. Od pierwszego więc dnia jego wystawa w Paryżu ściąga tłumy, a j...
Rzadko zdarza się spektakl, który przeżywa się w takich emocjach jak „Dziady” Mai Kleczewskiej z teatru w Iwano-...
Wokół modelu opieki nad dziećmi w Szwecji i Norwegii narosło wiele mitów. Wyjaśnia je w swoich reportażach Macie...
„PGA Tour 2K25” przypomina, że golf to nie tylko rodzaj kołnierza czy samochód.
Kluczem do rozwoju emocjonalnego dziecka jest doświadczenie, a nie informacja – wyjaśnia Jonathan Haidt.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas