„Projekt A.R.T. Na ratunek arcydziełom”: Sztuka pomagania

„Projekt A.R.T.” pozwala wyruszyć na ratunek dziełom sztuki z całego świata.

Publikacja: 11.10.2024 17:00

„Projekt A.R.T. Na ratunek arcydziełom”: Sztuka pomagania

Foto: mat.pras.

Zdziełami sztuki zawsze są jakieś problemy. Wciąż trzeba je przed kimś chronić – jak nie przed dziećmi, to przed aktywistami klimatycznymi, samozwańczymi konserwatorami czy zwykłymi złodziejami. W planszówce „Projekt A.R.T. Na ratunek arcydziełom” zagrażają im złodzieje niezwykli: Biała Ręka to wyjątkowo niebezpieczna grupa krądnąca dzieła sztuki na całym świecie. To przeciwnik godny stoczenia bitwy!

Pudełko jest nieporęczne, długie, a wąskie, trudne do ułożenia na półce. Roi się w nim od znaczników: są białe łapki, pistoleciki, krótkofalówki, kanistry i same dzieła sztuki. Do tego karty i aż trzy dwustronne plansze pozwalające rozegrać sześć różnych misji. W ich trakcie gracze (od jednego do sześciu) zagrywają karty, wykonują ruchy po trasach, walczą z agentami Białej Ręki, a przede wszystkim współpracują.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Plus Minus
Gość "Plusa Minusa" poleca. Vincent V. Severski: Notatki na marginesie Eco
Plus Minus
Dlaczego reprezentacja Portugalii jest zakładnikiem Cristiano Ronaldo
Plus Minus
„Oszustwo”: Tak, żeby wszystkim się podobało
Plus Minus
Jan Bończa-Szabłowski: Fotel dla pani Eli
Plus Minus
Jan Maciejewski: Strategiczne przepływy
Plus Minus
Michał Rydlewski: Magia jest człowiekowi potrzebna