„Księga zaklęć": Czary mary na punkty i żetony

Harry Potter? Gandalf? Merlin? Dzięki „Księdze zaklęć” możesz być lepszym czarodziejem od nich.

Publikacja: 10.11.2023 17:00

„Księga zaklęć": Czary mary na punkty i żetony

Foto: mat.pras.

Phil Walker-Harding, australijski projektant gier, słynie z tworzenia nieskomplikowanych, a zarazem złożonych planszówek. Kieruje się bowiem zasadą, że dobra gra nie powinna mieć zbyt trudnych reguł, a jednocześnie ma dawać graczom olbrzymie możliwości – tak, by każda partia przebiegała w inny sposób. Wydana właśnie w Polsce „Księga zaklęć” jest tego dobrym przykładem.

Zbliża się Wielki Rytuał, wydarzenie niezwykle ważne dla magów z całego świata. Nie wystarczy jednak ładnie się ubrać i pójść pomachać różdżką wykonaną z odpowiedniego drzewa. Do takiej imprezy trzeba się odpowiednio przygotować, to znaczy opracować księgę czarów. Zebrać zaklęcia i materiały zapewniające jak największą liczbę punktów.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Plus Minus
Nie dać się zagłodzić
Plus Minus
Piotr Zaremba: Granice sąsiedzkiej cierpliwości
Plus Minus
„The Boys”: Make America Great Again
Plus Minus
Jan Maciejewski: Gospodarowanie klęską
Materiał Promocyjny
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Plus Minus
„Bombaj/Mumbaj. Podszepty miasta”: Indie tropami książki
Materiał Promocyjny
Najpopularniejszy model hiszpańskiej marki