"Street Fighter”: Klasyczne, soczyste bijatyki

36 lat temu narodził się „Street Fighter”. Dziś to podobna, ale i inna gra.

Publikacja: 30.06.2023 17:00

"Street Fighter”: Klasyczne, soczyste bijatyki

Foto: mat.pras.

Najnowsza, szósta część serii wcale nie jest szósta. Od premiery oryginału ukazało się już ponad 20 tytułów, w tym takie produkcje jak „Super Street Fighter II Turbo” czy „Street Fighter Alpha 3”. Ich twórcy wykazywali się kreatywnością w wymyślaniu tytułów, gry jednak tworzyli dość podobne. We wszystkich chodziło o spuszczenie łomotu przeciwnikom na coraz to bardziej dopracowanych lokacjach.

Nie inaczej jest w „Street Fighter 6”. To klasyczna komputerowa „bijatyka”, w której gracz wybiera sobie jednego z kilkunastu wojowników, a następnie toczy efektowne, choć niewątpliwie brutalne pojedynki. Kluczem do sukcesu jest umiejętność blokowania ciosów oraz wyprowadzania kontr, a także combosów (całych serii ciosów). Bez dobrego refleksu nie ma co myśleć o sukcesie.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Plus Minus
„Czechowicz. 20 i 2”: Syn praczki i syfilityka
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Plus Minus
„ale”: Wschodnia aura
Plus Minus
„Inwazja uzdrawiaczy ciał”: W poszukiwaniu zdrowia
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Plus Minus
„Arcane”: Animowana apokalipsa
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku