Czarownice kombinują

Co sto lat wiedźmy i czarodzieje z całego świata zbierają się w swoim gronie, żeby odnowić moce, umocnić je i zebrać energię potrzebną im na cały kolejny wiek. Na tytułowej Wiedźmiej Skale odprawiają skomplikowane rytuały alchemiczne, starając się przegonić rywali do miana pierwszego maga. Gracze, którzy sięgną po planszówkę autorstwa Martino Chiacchiery i Reinera Knizi, mogą osobiście stanąć do tej rywalizacji.

Publikacja: 17.12.2021 16:00

Czarownice kombinują

Foto: materiały prasowe

Zabawa trwa około półtorej godziny i może wziąć w niej udział od dwóch do czterech osób. Każda z nich otrzymuje tekturową płytkę przypominającą kociołek oraz zestaw żetonów akcji, różnokolorowych kryształów, a nawet wiedźm pomocnic. Nic dziwnego, że pudełko z grą jest naprawdę duże i ciężkie. To jedna z tych produkcji, których nie da się zabrać na wakacje z plecakiem.

Pozostało 80% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Plus Minus
Mistrzowie, którzy przyciągają tłumy. Najsłynniejsze bokserskie walki w historii
Plus Minus
„Król Warmii i Saturna” i „Przysłona”. Prześwietlona klisza pamięci
Plus Minus
Tomasz P. Terlikowski: Polityczna bezdomność katolików
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Ryszard Ćwirlej: Odmłodziły mnie starocie
Materiał Promocyjny
Zarządzenie samochodami w firmie to złożony proces
teatr
Mięśniacy, cheerleaderki i wszyscy pozostali. Recenzja „Heathers” w Teatrze Syrena