Niebo w gębie i Bóg wie co. Czyli jak robić biznes po chrześcijańsku

Młodzi ludzie wiarę w Boga okazują ciastkiem w chrześcijańskiej kawiarni i koszulką z biblijnym cytatem. Towarzyszy im dobra nowina, dobra kawa i często dobra książka.

Publikacja: 11.10.2019 10:00

Bracia i siostry muszą się wspierać, więc chrześcijańska odzież zwykle dostępna jest w chrześcijańsk

Bracia i siostry muszą się wspierać, więc chrześcijańska odzież zwykle dostępna jest w chrześcijańskich kawiarniach

Foto: Reporter, Piotr Smoliński

Serce Warszawy: ulica Marszałkowska i ciąg MDM. Pod monumentalną kolumnadą skromny szyld „Docelowo", który w literze „o" ma mały krzyż wyglądający jak celownik. Rzeczywiście trafić trudno – najpierw przez bramę do klatki, tam strzałka i napis „Coraz bliżej celu"; potem schodami z wiszącymi wzdłuż nich plakatami filmowymi „Ludzie Boga" i „Wielka cisza". Oto drugie piętro i jesteśmy na miejscu, bo wyżej już tylko agencja towarzyska z niebieskim neonem „Open 24h" dla praktykujących inaczej. Docelowo nie śmie konkurować – pracuje w godzinach 12–20.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Plus Minus
„Cannes. Religia kina”: Kino jak miłość życia
Plus Minus
„5 grudniów”: Długie pożegnanie
Plus Minus
„BrainBox Pocket: Kosmos”: Pamięć szpiega pod presją czasu
Plus Minus
„Moralna AI”: Sztuczna odpowiedzialność
Plus Minus
„The Electric State”: Jak przepalić 320 milionów