Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 10.10.2019 17:58 Publikacja: 11.10.2019 10:00
Foto: Matthias Kern/Bongarts/Getty Images
1 kwietnia 1987 roku rozpoczęto w Austrii sprzedaż nowego produktu o nazwie Red Bull. Była to kopia napoju energetycznego produkowanego w Tajlandii o nazwie Krating Daeng (czerwony wół), którym Dietrich Mateschitz, wówczas pracujący dla niemieckiej firmy chemicznej produkującej pasty do zębów, leczył jet lag podczas podróży biznesowych do Azji. Austriak założył spółkę z wytwórcą tego napoju, Tajlandczykiem Chaleo Yoovidhya. Każdy z nich włożył po 500 tysięcy dolarów i miał po 49 procent udziałów. Recepturę nieco zmieniono, by napój bardziej odpowiadał gustom Europejczyków.
„Cannes. Religia kina” Tadeusza Sobolewskiego to książka o festiwalu, filmach, artystach, świecie.
„5 grudniów” to powieść wybitna. James Kestrel po prostu zna się na tym, o czym pisze; Hawaje z okresu II wojny,...
„BrainBox Pocket: Kosmos” pomoże poznać zagadki wszechświata i wyćwiczyć pamięć wzrokową.
Naukowcy zastanawiają się, jak rozwijać AI, by zminimalizować szkody moralne.
„The Electric State” to najsłabsze dzieło w karierze braci Russo i prawdopodobnie najdroższy film w historii Net...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas