Aktualizacja: 15.01.2021 15:22 Publikacja: 16.01.2021 00:01
Foto: materiały prasowe
Kiedy w 1920 roku Warren Harding startował w Stanach z kampanią prezydencką, postanowił zbudować ją wokół słowa "normalność". To miał być apel do Amerykanów, którzy dochodzili do siebie po I wojnie światowej oraz hiszpańskiej grypie. "Normalność" kampani prezydenckiej Hardinga niosła w sobie obietnicę powrotu do Złotego Wieku Ameryki. Jak się okazało, powrotu nie było, a lata dwudzieste zamiast struktur i stylu życia sprzed I wojny światowej, przyniosły rewolucje przemysłową i artystyczną oraz cywilizację pośpiechu i wyścig szczurów.
Azjatyckie firmy mogą tracić dostęp do kluczowych przetargów publicznych. To przełomowy moment dla rynku inwesty...
Blokada Trybunału Konstytucyjnego przez rząd będzie miała dalsze, nieprzewidywalne konsekwencje.
Przedsiębiorcy zapamiętają to, że Zjednoczona Prawica najpierw skomplikowała im działalność Polskim Ładem, a pot...
Czy wyborca, który o czasie przyszedł do wyborów, może być pozbawiony prawa do głosowania?
Najlepszym sposobem na ograniczenie agresji wobec personelu medycznego jest poprawa dostępu do opieki zdrowotnej...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas