Aktualizacja: 09.05.2021 14:33 Publikacja: 09.05.2021 00:01
Foto: Adobe Stock
W ostatnim czasie głośno było o sprawie tzw. współpracy niewielkiej firmy sprowadzającej do Polski dodatki wnętrzarskie z odległych krańców świata z popularną influencerką, która w zamian za wybrane produkty zobowiązała się do promocji sklepu. Nie przypisując nikomu złej woli, nie wszystko poszło jak należy, bo wprawdzie wybrane rzeczy dotarły do odbiorcy, ale do umówionego działania z drugiej strony - już nie doszło.
Projekt lansowany przez Ministerstwo Sprawiedliwości nie zapewnia sprawiedliwych rozliczeń z osobami sprzeniewie...
Gdy fiskus będzie miał wątpliwości, powinien je rozstrzygać na korzyść podatnika. Taka zapowiedź pojawia się nie...
Łączenie przez Donalda Tuska patriotyzmu ekonomicznego ze zmierzchem globalizacji jest błędne, ponieważ jedno ni...
Konsekwencją zamieszania wokół debaty prezydenckiej w Końskich może być nie tylko protest wyborczy, ale również...
Upowszechnienie się w Polsce koncepcji „nieistniejącego wyroku” może wywołać nieprawdopodobny chaos w wymiarze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas