Przedsiębiorcy: Dojne krowy systemu

Kilkanaście milionów Polaków - właściciele małych i średnich firm oraz ich rodziny - pozostaje bez politycznej reprezentacji swoich interesów. Wraz z kolejnymi wyborami to się niestety nie zmieni - pisze filozof i przedsiębiorca.

Aktualizacja: 15.09.2019 08:34 Publikacja: 12.09.2019 19:03

Przedsiębiorcy: Dojne krowy systemu

Foto: Adobe Stock

Nie ma chyba drugiej tak licznej i tak marginalizowanej grupy społecznej. Mimo kluczowej roli, jaką odgrywają w gospodarce, ich interesy są zawsze na dalekim miejscu. Mało tego, w perspektywie planowania kolejnych budżetów stają się oni bezpośrednimi sponsorami socjalnych programów lansowanych przez partie. Przedsiębiorcy – bo o nich mowa – od czasu transformacji ustrojowej są konsekwentnie ignorowani przez największe ugrupowania.

Każdy rząd wylicza...

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie polityczno - społeczne
Rusłan Szoszyn: Umowa Ukraina–USA, czyli jak nie stracić własnego kraju
Opinie polityczno - społeczne
Trzaskowski, Nawrocki czy Mentzen: za kogo kciuki powinien trzymać konserwatysta
Opinie polityczno - społeczne
Twórca Polish History: Chrobry nie ma szczęścia. Polska zasługuje na ambitne obchody wielkich rocznic
Opinie polityczno - społeczne
Jędrzej Bielecki: Meloni w Białym Domu. Czy Trump zapomniał o Polsce?
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Opinie polityczno - społeczne
Marek Kutarba: Niemcy, mocarstwo z trzema dywizjami