Paweł Koncewoj: Nie chcemy się ścigać z Adidasem czy Nike

Nasza marka już 60 proc. zamówień przyjmuje z zagranicy, ale chcielibyśmy więcej sprzedawać w kraju. Szyjemy oczywiście w Łodzi - mówi Paweł Koncewoj, pierwszy solista Polskiego Baletu Narodowego, który wraz z żoną Martą założył markę odzieżową SoFancy

Aktualizacja: 26.02.2020 15:35 Publikacja: 26.02.2020 14:36

Paweł Koncewoj: Nie chcemy się ścigać z Adidasem czy Nike

Foto: Paweł Koncewoj/ Facebook

Skąd pomysł aby małżeństwo tancerzy baletowych, którzy w zawodzie osiągnęli szczyt, otwierało akurat markę odzieżową?

Z wielu powodów, jak w przypadku wielu firm zaczęło się od naszych osobistych doświadczeń. Szukaliśmy na rynku odpowiednich produktów potrzebnych na treningi i był z tym kłopot, albo kosztowały bardzo dużo. Dlatego postanowiliśmy zacząć robić je sami, SoFancy powstała 1 grudnia 2015 r. Z drugiej strony oczywiście szukamy dla sieci nowej drogi i zajęcia na lata, gdy z baletu będziemy musieli zrezygnować. Firma rozwija się i chciałbym, aby za te kilka lat urosła na tyle, żeby była naszym głównym zajęciem oraz źródłem utrzymania. Oczywiście teraz nie poświęcamy SoFancy tyle czasu ile byśmy chcieli - próby, występy zajmują go dużo - ale dalej rośniemy.

Pozostało 82% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację