Aktualizacja: 24.06.2020 21:46 Publikacja: 24.06.2020 21:00
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
Po trwającym ponad rok stanie zawieszenia 26 czerwca rusza wreszcie krajowy program wsparcia dla zakupu pojazdów elektrycznych i infrastruktury ładowania. W porównaniu z wcześniejszymi planami zmieniają się nie tylko zasady i kwoty dofinansowania. Zmianie ulega cały system finansowania programu. Rząd zdecydował się na likwidację Funduszu Niskoemisyjnego Transportu (FNT) – odpowiednia nowelizacja ustawy o biokomponentach jest procedowana, a jego zadania (a co za tym idzie dotychczas zgromadzone środki i źródła przychodów) przejmuje w całości Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW).
Nadmiar regulacji i legislacji może znacząco wpłynąć na gospodarkę, zwiększając obciążenia dla firm i ograniczaj...
W cieniu wyborów prezydenckich i przed zapowiadaną przez premiera Donalda Tuska rekonstrukcją rządu, która ma po...
Spór o składkę zdrowotną od przedsiębiorców dał aktorom z różnych stron sceny politycznej szansę na wspaniałe wy...
Pierwszy zrobił to Jarosław Kaczyński, prezes PiS, potem prezydent Andrzej Duda. Dołączenie Adama Glapińskiego,...
Konsumenci nie musieliby czekać aż do maja 2025 r. na obniżkę ceny kredytu, gdyby nie falstart z cięciem stóp pr...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas