Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 17.05.2015 22:38 Publikacja: 17.05.2015 22:00
Siła naszego eksportu meblowego wynika z tego, że dajemy dobrą jakość, przyzwoite ceny i niezły serwis.
Foto: Fotorzepa, Bartosz Jankowski
Rz: Meble są polską specjalnością eksportową. Skąd takie powodzenie naszych produktów za granicą?
Siła naszego eksportu meblowego wynika z tego, że dajemy dobrą jakość, przyzwoite ceny i niezły serwis. Jeśli do tego dołożymy wspólne dla tego rynku i podobne u wszystkich wzornictwo, to nic dziwnego, że nasze produkty są kupowane. Słabością jest to, że większość polskich liczących się producentów sprzedaje nie pod własną marką, ale jako produkty „no name". Marką jest sklep, w którym nasze kolekcje są jednymi z wielu podobnych. Ten schemat starają się przełamać nieliczni, jak Nowy Styl, Comforty Profim czy nasza firma, która stawia na rozwój sieci firmowych stoisk za granicą.
Żyjemy coraz dłużej, więc w wieku 40–50 lat powinniśmy pomyśleć, co będziemy robić w kolejnych dziesięcioleciach...
Hasło zerwania z naiwną globalizacją i postawienia na repolonizację nie sprawi, że premierowi Tuskowi uda się ws...
Polska potrzebuje więcej beztroskiego uśmiechu, a zapewnić go powinni kandydaci.
Nawet jeśli perspektywa pokoju na Ukrainie wydaje się wciąż dość odległa, to powinniśmy zawczasu przygotować róż...
Porozumienie CDU/CSU z SPD ma przeprowadzić Niemcy przez trudny czas, przywrócić im rangę międzynarodową, pozwol...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas