Mikołaj J. Kruczyński: Pięć priorytetów dla nowego rzecznika przedsiębiorców

Nowego rzecznika małych i średnich przedsiębiorców czeka bardzo ciekawa, ale trudna misja. A zważywszy na dużą wagę sektora MŚP w polskiej gospodarce, racją stanu jest, by to zadanie się powiodło.

Publikacja: 20.06.2024 04:30

Mikołaj J. Kruczyński: Pięć priorytetów dla nowego rzecznika przedsiębiorców

Foto: Bloomberg

W piątek 21 czerwca dobiega końca pierwsza sześcioletnia kadencja rzecznika małych i średnich przedsiębiorców. Pomimo zróżnicowanych opinii, jakie w początkowym okresie się pojawiały co do zasadności powołania tego organu, pomysł utworzenia urzędu publicznego obrońcy praw małego biznesu okazał się trafiony.

Pracowita pierwsza kadencja rzecznika małych i średnich przedsiębiorców

Pozostało 95% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację