Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 21.04.2025 21:41 Publikacja: 28.03.2024 04:30
Foto: Bloomberg
Od lat jestem pod głębokim wrażeniem strategii komunikacyjnej Narodowego Banku Polskiego. Choć prezes zażarcie broni się przed ujawnieniem, ile płaci (z naszych pieniędzy) swym wybitnym specom od reklamy i PR, sądzę, że ich pomysłowość i najwyższy profesjonalizm warte są każdego płaconego im złotego. Ekonomiści uznają, że komunikacja banku centralnego ma kluczowe znaczenie dla jego wiarygodności, a zatem dla skuteczności polityki pieniężnej. Kiedy nie wystarczą same wirtuozerskie występy samego prezesa, trzeba sięgnąć i po inne środki.
Obietnice „repolonizacji”, „nacjonalizacji” i „dyktatury gospodarczej” – bo takich słów użył premier Donald Tusk...
Nacjonalizm gospodarczy to błąd. Polsce potrzebna jest przede wszystkim walka z barierami rozwoju biznesu.
Repolonizację polskiej gospodarki i egoistyczne dbanie o interes polskich przedsiębiorców zapowiedział premier D...
Ubezpieczenie zdrowotne nie jest ubezpieczeniem, tak jak bezpłatna opieka zdrowotna w Polsce nie jest bezpłatna....
Czy banki w Polsce mają za duże zyski? Zanim dojdziemy do (zbyt) prostych wniosków, trzeba zrozumieć, na czym i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas