Strategia cyfrowa czy strategiczna cyfryzacja

Firmy stoją dziś przed wyborem, który można określić „cyfryzacja albo śmierć" – pisze partner zarządzający Deloitte Digital w Europie Środkowej.

Publikacja: 09.05.2016 19:28

Strategia cyfrowa czy strategiczna cyfryzacja

Foto: materiały prasowe

Firmy stoją dziś przed wyborem, który można określić „cyfryzacja albo śmierć". W jakim stopniu coraz bardziej wkraczające w nasze otoczenie technologie zmienią mój biznes? I czy można decyzję o wejściu w digital odłożyć w czasie? Co będzie większym błędem: wejście w digital za wcześnie czy za późno?

Na naszych oczach zmienia się rynek usług i produktów, a wraz z nim przyzwyczajenia i oczekiwania klientów. W ciągu ostatniej godziny znaczna część z nas zrobiła być może przelew bankowy, odebrała wyniki badań, zapisała dziecko do szkoły, zarezerwowała pensjonat na weekend i kupiła letnie opony. Co łączy te czynności? Wszystkich można dokonać bez konieczności wychodzenia z domu, za pośrednictwem internetu dostępnego w laptopie, smartfonie lub tablecie.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Marek Góra: Nieuchronność dłuższej aktywności zawodowej
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Fałszywy ton nacjonalizmu
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Apel do kandydatów na urząd prezydenta
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Czas na powojenne scenariusze dla Ukraińców
Opinie Ekonomiczne
Umowa koalicyjna w Niemczech to pomostowy kontrakt społeczny