Kazimierz Stańczak: Milenialsi polubią, potem kupią

Pieniądze nie są dla nich najważniejsze w życiu. A przecież milenialsi stanowią aż jedną trzecią wszystkich klientów banków – pisze ekspert.

Publikacja: 09.08.2016 23:11

Kazimierz Stańczak: Milenialsi polubią, potem kupią

Foto: materiały prasowe

Ponad 25 proc. pokolenia milenialsów (osoby urodzone pomiędzy 1980 a 2000 r.) pracuje na własny rachunek. Przed ukończeniem 26. roku życia są zatrudnieni w średnio sześciu miejscach, ale tylko dla 21 proc. z nich najważniejszym aspektem przy wyborze zajęcia jest oferowana pensja. Gdy decydują, co kupić, niemal równie ważne jak cena są rekomendacje znajomych. Milenialsi zasadniczo różnią się od poprzednich pokoleń – zarówno gdy chodzi o proces zakupowy i jego formę, jak i podejście do konsumpcji.

Pozostało 90% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację