Przybywa biznesowych aliansów

Operatorzy sieci komórkowych stosowali do tej pory strategię: nałowimy nowych klientów dobrymi cenami i promocjami. Z pewnością zwłaszcza Play był w tym bardzo skuteczny.

Publikacja: 18.08.2016 21:33

Monika Sajewicz

Monika Sajewicz

Foto: Archiwum

Wygląda jednak na to, że ten okres żniw ma już za sobą, bo co lepiej zorientowani i wnikliwi klienci widzą, przy odnawianiu umowy oferta jest już dużo słabsza i po lepszą warto się udać do konkurentów.

Jeśli więc nie ma cenowych powodów do lojalności przy podstawowej ofercie, to trzeba skusić klientów dodatkowymi usługami w pakietach.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Apel do kandydatów na urząd prezydenta
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Czas na powojenne scenariusze dla Ukraińców
Opinie Ekonomiczne
Umowa koalicyjna w Niemczech to pomostowy kontrakt społeczny
Opinie Ekonomiczne
Donald Tusk kontra globalizacja – kampanijny chwyt czy nowy kierunek?
Opinie Ekonomiczne
Piotr Arak: Ewolucja protekcjonizmu od Obamy do Trumpa 2.0