Przybywa biznesowych aliansów

Operatorzy sieci komórkowych stosowali do tej pory strategię: nałowimy nowych klientów dobrymi cenami i promocjami. Z pewnością zwłaszcza Play był w tym bardzo skuteczny.

Publikacja: 18.08.2016 21:33

Monika Sajewicz

Monika Sajewicz

Foto: Archiwum

Wygląda jednak na to, że ten okres żniw ma już za sobą, bo co lepiej zorientowani i wnikliwi klienci widzą, przy odnawianiu umowy oferta jest już dużo słabsza i po lepszą warto się udać do konkurentów.

Jeśli więc nie ma cenowych powodów do lojalności przy podstawowej ofercie, to trzeba skusić klientów dodatkowymi usługami w pakietach.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację