Regulacje rynku mediów – dwa lata bez konkretów

Dwulecie rządu upłynęło w cieniu niekończących się spekulacji na temat rekonstrukcji obecnego gabinetu. Tym niemniej ministrowie zdołali pochwalić się, że w ciągu dwóch lat udało się wprowadzić wiele reform.

Publikacja: 09.01.2018 11:30

Andrzej Arendarski, prezes Krajowej Izby Gospodarczej

Andrzej Arendarski, prezes Krajowej Izby Gospodarczej

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Cóż, ich celowość i skutki można różnie oceniać, ale fakt, że niektóre z nich wdrożono w szybkim tempie. Zdaniem opozycji – zbyt szybkim, by mogły mieć pozytywne skutki. Jest jednak obszar, w którym dwa lata okazały się zbyt krótkim okresem na przygotowanie i wdrożenie rozwiązań prawnych. To media – prywatne i publiczne.

Dekoncentracja ściśle tajna

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Marek Góra: Nieuchronność dłuższej aktywności zawodowej
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Fałszywy ton nacjonalizmu
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Apel do kandydatów na urząd prezydenta
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Czas na powojenne scenariusze dla Ukraińców
Opinie Ekonomiczne
Umowa koalicyjna w Niemczech to pomostowy kontrakt społeczny