Andrzej Gliński z Banku Millennium: Firmy ważne w naszej strategii

Chcemy wypracować dobre propozycje dla małych firm i mikrofirm, gdzie ogromne znaczenie mają synergia i doświadczenie na rynku detalicznym – mówi członek zarządu Banku Millennium Andrzej Gliński.

Aktualizacja: 14.03.2018 07:09 Publikacja: 13.03.2018 20:00

Andrzej Gliński, członek zarządu Banku Millennium

Andrzej Gliński, członek zarządu Banku Millennium

Foto: materiały prasowe

Rz: Niedawno Bank Millennium przedstawił trzyletnią strategię. Jakie są jej główne założenia i jaką rolę będzie w niej miała bankowość przedsiębiorstw?

Strategię na lata 2018–2020 oparliśmy na dalszej cyfryzacji, klientocentryzmie i behawioralnej personalizacji. Pokazujemy w ten sposób, że wiemy, jak działać w XXI w. – wychodząc naprzeciw coraz bardziej cyfrowemu klientowi, którego oczekiwania i rzeczywiste potrzeby kształtowane są przez doświadczenia pozabankowe. Chcemy być najbardziej spersonalizowanym bankiem w Polsce i odpowiadać na potrzeby we właściwym kontekście i czasie, oferując innowacyjne produkty i usługi, również te niebankowe. W najbliższych trzech latach chcemy podwoić tempo pozyskiwania klientów i rosnąć w wybranych kluczowych obszarach, w których znaczącą rolę odgrywa bankowość korporacyjna. Realizacja dotychczasowej strategii przyniosła dobre efekty pod względem wzrostu wolumenów i zakresu współpracy z firmami, a co za tym idzie osiąganego dochodu. Podejście do współpracy z klientami nie zmienia się tak szybko jak w detalu, wciąż najważniejsze są relacje i poszukiwanie zindywidualizowanych rozwiązań, dlatego będziemy kontynuować dotychczasowe działania. Najważniejszymi elementami będą nadal finansowanie i szeroka współpraca.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czy Europa może być znów wielka?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Donald Trump rąbie siekierą, Europa odpowiada skalpelem
Opinie Ekonomiczne
Bjørn Lomborg: Skąd wziąć pieniądze na obronę Europy
Opinie Ekonomiczne
Profesor Sławiński: Stablecoins to kolejna odsłona demokratyzacji spekulacji
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Czarny łabędź w Białym Domu, krew na Wall Street
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń