Budynek nęcący zapachem

Handlowcy od dawna wiedzą, że ładny zapach przyciąga ludzi do sklepów. Zarządcy innego rodzaju powierzchni powoli wciągają aromat do arsenału środków wpływu na użytkowników.

Aktualizacja: 21.11.2019 16:24 Publikacja: 21.11.2019 15:37

W biurach coworkingowych Spaces w Warszawie rozpylany jest zapach mający zwiększyć zadowolenie i pro

W biurach coworkingowych Spaces w Warszawie rozpylany jest zapach mający zwiększyć zadowolenie i produktywność

Foto: materiały prasowe

Amatorzy zakupów z zamkniętymi oczami mogą zgadnąć, w której marki sklepie się znajdują – po charakterystycznym zapachu. Trendy znane z handlu powoli wkraczają do innych nieruchomości.

Wonne przestrzenie

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Nieruchomości
Wielka płyta w nowej odsłonie
Nieruchomości
Nowe inteligentne osiedla
Nieruchomości
Wielofunkcyjność z korzyścią dla miast i inwestorów
Nieruchomości
Holcim: stworzyliśmy kompletny system do termomodernizacji budynków
Nieruchomości
Warszawa: Tam, gdzie mieszkali radzieccy dyplomaci, powstaną mieszkania komunalne