Aktualizacja: 17.02.2020 11:29 Publikacja: 17.02.2020 11:29
1 zdjęcie
ZobaczFoto: materiały prasowe
Zmiany zaplanowane przez właściciela i zarządcę obiektu (Neinver i Nuveen Real Estate) mają m.in, wzmocnić rozpoznawalność centrum wyprzedażowego. Silesia Outlet działa od marca ubiegłego roku.
- Konsolidacja działań w ramach jednej, silnej marki w zarządzaniu operacyjnym, najmie i marketingu, to istotny element strategii rozwoju tego najmłodszego outletu w Polsce - mówi cytowana w komunikacie Bożena Gierszewska - Mroziewicz z Neinver w Polsce, właściciel i zarządca obiektu. - Zmiana nazwy i identyfikacji wizualnej na popularne, czerwono - białe logo Factory znacząco zwiększy rozpoznawalność obiektu wśród partnerów biznesowych naszej firmy w Polsce i Europie, najemców i przedstawicieli marek.
Polacy nie rezygnują z planów odnowienia mieszkań i domów. Remontują więcej i szybciej – wynika z analiz portalu...
Firmy lubią nowoczesne biura w centrum stolicy. Pod koniec marca poziom pustostanów w tym rejonie Warszawy wynió...
Średnia cena mieszkań na rynku wtórnym w Warszawie jest niższa niż rok temu o 4 proc., w Krakowie – o 3 proc. –...
Ceny działek budowlanych w dobrych lokalizacjach mocno wzrosły. Klienci poszukują najczęściej stosunkowo nieduży...
Eksperci prognozują wzrost wartości transakcji kupna–sprzedaży polskich biurowców w kolejnych kwartałach. Rynek...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas