Kompleks logistyczny 7R Park Lublin jest w fazie projektowania. - Polska to istotny hub logistyczny w Europie Środkowo-Wschodniej, a większa regionalizacja centrów dystrybucji jest ważnym elementem adaptacji łańcucha dostaw do zmieniających się dynamicznie potrzeb rynku - komentuje cytowany w komunikacie Bartłomiej Krawiecki, członek zarządu spółki 7R. - W długoterminowej perspektywie umocni się trend przenoszenia części linii produkcyjnych z Azji z powrotem do Europy. W konsekwencji wzrośnie popyt na hale przemysłowe i powierzchnie magazynowe w całym kraju, także na ścianie wschodniej. Rozwijający się system dróg oraz dostępność pracowników to czynniki, które z pewnością przyciągną inwestorów do Lublina - podkreśla.
Dodaje, że położenie inwestycji 7R Park Lublin zaledwie 3 km od obwodnicy miasta zapewni dostęp do dróg ekspresowych S12 i S19. - Infrastruktura drogowa i kolejowa miasta umożliwi najemcom parku prowadzenie efektywnych operacji logistycznych na terenie kraju oraz za wschodnią granicą - mówią przedstawiciele spółki 7R.
- Lokalizacja w dzielnicy przemysłowej, blisko centrum miasta, pozwala na wdrożenie rozwiązań charakterystycznych dla magazynów miejskich. - Nasz lubelski kompleks, ze względu na położenie w granicach miasta, zaoferuje najemcom obiekty wielofunkcyjne. Znajdą się wśród nich duże hale magazynowe, powierzchnie dostosowane do prowadzenia działalności produkcyjnej i małe moduły, ok. 2 tys. mkw., typowe dla naszych magazynów miejskich City Flex - zapowiada Maciej Krawiecki. - Łącząc różne parametry budynków w jednym parku logistycznym, chcemy stworzyć elastyczną ofertę odpowiadającą na różne potrzeby najemców - podkreśla.
W analizie potencjału gospodarczego i wyborze lokalizacji pod nową inwestycję deweloperowi doradzała firma CBRE. - Potencjał tego obiektu polega na jego bliskości z centrum miasta i dostępie do obwodnicy - komentuje Wojciech Kosiór, dyrektor ds. projektów specjalnych i BTS w dziale powierzchni magazynowych i przemysłowych w CBRE.