Stare galerie z dobrym adresem przyciągają miliony

Starsze centra handlowe mają często rzeszę lojalnych klientów oraz stabilnych najemców.

Aktualizacja: 15.04.2017 08:22 Publikacja: 15.04.2017 08:05

Warszawska Arkadia jest rozbudowywana.

Foto: Rzeczpospolita

Około 591 tys. mkw. powierzchni handlowej powstaje w całej Polsce, z czego 79 proc. w głównych aglomeracjach – podaje Joanna Tomczyk, konsultant w dziale badań rynku i doradztwa w JLL. – Prawie 5,5 mln mkw. centrów handlowych, czyli 57 proc., powstało dziesięć lat temu i wcześniej. Na korzyść starszych projektów przemawia ugruntowana pozycja na rynku i rozpoznawalność wśród klientów.

Adres i przyzwyczajenie

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Nieruchomości
Ziemia na celowniku kupujących. Jakich działek szukają klienci?
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, pary i rodziny z dzieckiem
Nieruchomości
Sezon na usługi otwarty. Polacy chcą budować, remontować i urządzać ogrody
Nieruchomości
Wielka płyta w nowej odsłonie
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Nieruchomości
Nowe inteligentne osiedla