To pierwszy z siedmiu Vendo Parków, które deweloper planuje oddać do użytku w tym roku. Park handlowy w Zielonce ma 2 tys. mkw. powierzchni. Weszły do niego sklepy sieci Rossman i Pepco, a także pierwszy w mieście salon Media Expert. Na sąsiedniej działce działa Lidl. Do wszystkich sklepów wchodzi się osobnymi wejściami zlokalizowanymi od strony parkingu.
Do dyspozycji kupujących jest 157 miejsc parkingowych. W pobliżu są także przystanki autobusowe.
Generalnym wykonawcą Vendo Parku w Zielonce była firma STB Koncept.
- Przed rozpoczęciem inwestycji zbadaliśmy lokalny rynek, by zagwarantować odwiedzającym odpowiedni dobór sklepów i jak najdogodniejszą infrastrukturę wokół Vendo Parku – komentuje cytowany w komunikacie Jacek Wesołowski, dyrektor zarządzający Trei Real Estate Poland. - Cieszymy się, że nasz debiut w mieście jest tożsamy ze startem nowej marki, która uzupełni dostępną w Zielonce ofertę produktową.
Obiekt w Zielonce jest siódmą inwestycją Trei w województwie mazowieckim. Działają już Vendo Parki w Kobyłce, Ostrołęce, Pułtusku, Milanówku, Mińsku Mazowieckim i Płocku.