Jesteśmy gatunkiem zagrożonym. Wyjątkowa kampania WWF

Na czas trwającego w Katowicach szczytu klimatycznego, pandę w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy. To część edukacyjnej kampanii, której celem jest uświadomienie realnego zagrożenia ludzkiego gatunku w związku ze zmianami klimatycznymi.

Aktualizacja: 11.12.2018 10:06 Publikacja: 11.12.2018 09:26

Jesteśmy gatunkiem zagrożonym. Wyjątkowa kampania WWF

Foto: cop.wwf.pl

adm

Najważniejszym punktem kampanii organizacji ekologicznej WFF Polska, jest spersonalizowany manifest każdego, kto popiera ideę walki ze zmianami klimatycznymi spowodowanymi zanieczyszczeniem środowiska. Do akcji dołączyło wielu dziennikarzy, aktywistów, celebrytów i przeciętnych ludzi, którzy występują w przygotowanych przez WWF koszulkach z własną twarzą.

Czytaj także: Przez 50 lat człowiek wybił 60 proc. gatunków zwierząt

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Nauka
Etiopskie kazania. Nieznane karty z historii zakodowane w starożytnym języku
Nauka
Niezwykły fenomen „mlecznego morza”. Naukowcy bliżej rozwiązania zagadki
Nauka
„Wpływ psów na środowisko jest bardziej zdradliwy niż się uważa”. Nowe wyniki badań
Nauka
Zanika umiejętność pisania. Logika i gramatyka zaczynają przerastać młode pokolenie
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Nauka
Kwietniowa pełnia już wkrótce. Kiedy Różowy Księżyc rozświetli niebo?