Urosła widownia Smart TV

Już dwie trzecie Polaków mają telewizor łączący się z internetem. Aplikacje na takie urządzenia zyskują na znaczeniu.

Aktualizacja: 08.02.2021 21:47 Publikacja: 08.02.2021 21:00

Urosła widownia Smart TV

Foto: Adobe Stock

Telewizor z systemem operacyjnym podłączony do internetu (Smart TV) jest w Polsce coraz popularniejszym urządzeniem do oglądania serwisów wideo na żądanie – wynika z najnowszej fali badania Video Track przeprowadzanego przez agencję Wavemaker.

O ile w 2016 r. niespełna połowa badanych internautów deklarowała posiadanie Smart TV, a wśród nich tylko 40 proc. korzystało z aplikacji na telewizorze, to od tamtej pory medium to urosło w siłę. Najnowsze badanie mówi, że dwie trzecie polskich internautów ma telewizor z możliwością podłączania do sieci, a 60 proc. aktywnie korzysta z aplikacji dostępnych na takich telewizorach.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Media
Znów gorąco wokół TVN. Nowe informacje o inwestorach