W piątkową noc polskie agencje zgarnęły na festiwalu kolejne siedem statuetek w kategorii kampanii prowadzonych w różnych mediach (multichannel campaigns). Najwięcej nagród w tej kategorii (trzy srebrne)zdobyła agencja Young&Rubicam Polska - za pracę Readbook dla Empiku, kampanię dla Amnesty International przeciwko traktatowi ONZ o handlu bronią oraz pracę Doping TV dla Hyatt Hotels. Projekt Readbook miał zwiększyć zainteresowanie książkami, a polegał na stworzeniu witryny internetowej, z której można było zalinkować na Facebooku intrygujące innych cytaty z książek, w co Polacy – jedna z najszybciej rosnących grup facebookowiczów na świecie – szybko się włączyli.
Kampania Amnesty International miała zaskutkować zebraniem 10 tys. podpisów pod petycją przeciwko traktatowi ONZ o handlu bronią. Udało się to osiągnąć, poszukując potencjalnych sygnujących na pięciu wielkich festiwalach muzycznych w kraju. Organizatorzy „zaczepiali" ich, oświetlając ich najpierw czerwonym punktem, a następnie deklaracją, którą potem oferowali do podpisania. W efekcie udało się zebrać ponad 13 tys. podpisów.
Doping TV w Hotelu Hyatt, gdzie stacjonowała polska reprezentacja w piłce nożnej w czasie mistrzostw Euro – to zorganizowany przez sieć hoteli Hyatt specjalny kanał telewizyjny przeznaczony wyłącznie dla 23 piłkarzy reprezentacji (wyświetlany w ich pokojach hotelowych), zawierający zagrzewające ich do gry dopingujące materiały od kibiców.
Grand prix w kategorii kampanie bezpośrednie oraz - dodatkowo - złotą statuetkę w tej samej kategorii otrzymała agencja DDB Warszawa, która już dzień wcześniej została wyróżniona w kategorii single channel trzema statuetkami. W kategorii multichannel nagrodzono kampanię dla McDonald's. Na Dworcu Centralnym umieszczono elektroniczną tablicę z godzinami odjazdu pociągów, która dodatkowo sugerowała pasażerom, co w tym czasie zdążą zjeść w pobliskim McDonald'sie. Obok godzin odjazdu można więc było zobaczyć np. w dodatkowej kolumnie informacyjnej ikonkę napoju, hamburgera czy frytek albo wszystkie razem, oznaczające większy posiłek, jeśli do odjazdu pozostało więcej czasu.
Dwie srebrne statuetki (w kategorii kampanie innowacyjne oraz wydarzenia) dostała agencja Hypermedia za kampanię Dotknij dźwięk dla Polskiego Radia. W ramach Pikniku Naukowego rozgłośnia pokazała zwiedzającym trójwymiarowe odlewy... dźwięku nagrań z archiwów Polskiego Radia.