Najdroższe bilety w historii Super Bowl: 6,5 tys. dol. za sztukę

Podczas niedzielnej transmisji telewizyjnej finału rozgrywek futbolu amerykańskiego między New England Patriots a Seattle Seahawks padnie rekord.

Publikacja: 28.01.2015 09:41

Ogłoszeniodawcy na 30-sekundowy spot będą musieli wydać aż 4,5 miliona dolarów.

Ogłoszeniodawcy na 30-sekundowy spot będą musieli wydać aż 4,5 miliona dolarów.

Foto: Bloomberg

Ogłoszeniodawcy na 30-sekundowy spot będą musieli wydać aż 4,5 miliona dolarów.

To o pół miliona dolarów więcej niż pół roku temu. Telewizja NBC, która ma tegoroczne prawa do transmisji, sprzedała większość spotów jeszcze przed wyłonieniem finalistów rozgrywek National Football League. Ostatnie wolne miejsca zostaną wykupione w tym tygodniu – zapewnia stacja.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję
Media
Znów gorąco wokół TVN. Nowe informacje o inwestorach