Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 08.11.2015 22:08 Publikacja: 08.11.2015 21:00
Foto: materiały prasowe
Rz: Wydawcy internetowi próbują walczyć z tzw. adblockami, czyli oprogramowaniem blokującym reklamy w internecie. Dlaczego w ogóle ludzie zaczęli korzystać z takiego oprogramowania?
Karol Wolski: Jesteśmy egoistyczni i wszyscy próbujemy realizować swoje cele. Jeśli moim celem jest znalezienie nowej pralki, to wchodzę na forum poświęcone sprzętowi AGD, by poczytać opinie użytkowników. Reklamy, które na takiej stronie momentalnie zasłaniają mi cały ekran, po prostu utrudniają mi zrealizowanie mojego celu. Gdyby to była jedna reklama, to nikt nie instalowałby adblocka. Ale w sytuacji, kiedy najpierw musimy zamknąć jedno okno, potem drugie, a później jeszcze wyłączyć film reklamowy, to siłą rzeczy człowiek zaczyna z tym walczyć, by bronić swoich interesów.
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska, a od 2005 roku honorowy prezes tej firm...
W Orlenie znaleziono dowody, że spółka za prezesury Daniela Obajtka chciała kupić spółkę Gremi Media – wydawcę „...
Pracownicy TVN otrzymali specjalny komunikat, w którym władze spółki informują ich, że „optymalną opcją jest poz...
Flagowy program rosyjskiej propagandy telewizyjnej, Kanał Pierwszy, przynosi ogromne straty. To efekt gwałtowneg...
Zbliża się termin składania wiążących ofert na stację TVN. Są nowe informacje o potencjalnych inwestorach. Czy d...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas