„Rzeczpospolita” ponownie najbardziej opiniotwórczym medium

W listopadzie liderem publikowanego przez Instytut Monitorowania Mediów rankingu ponownie została „Rzeczpospolita”. Zanotowaliśmy ponad 3,5 tys. cytowań.

Publikacja: 31.12.2024 13:57

„Rzeczpospolita” ponownie najbardziej opiniotwórczym medium

Foto: materiały prasowe

Tuż za nami plasuje się TVN24, osiągając ponad 3 tys. wzmianek w mediach. Podium zamyka „Gazeta Wyborcza”, na którą w ubiegłym miesiącu powoływano się 2,9 tys. razy.

Foto: IMM

W listopadzie dziennikarze najczęściej cytowali informacje podawane przez „Rzeczpospolitą”. Za sprawą ponad 3,5 tys. wzmianek utrzymaliśmy pozycję lidera zestawienia IMM.

W ubiegłym miesiącu opisaliśmy sprawę rezygnacji ze stanowiska dyrektorki PISF, Karoliny Rozwód. Decyzja ta miała być wymuszona „bezprawną groźbą”, co Karolina Rozwód opisała w piśmie do minister kultury i dziedzictwa narodowego Hanny Wróblewskiej, jednocześnie wycofując swoją dymisję.

„Rzeczpospolita” liderem tytułów prasowych zestawienia IMM za listopad

Foto: IMM

„Rzeczpospolita” jest też liderem zestawienia tytułów prasowych. Druga jest „Gazeta Wyborcza”, a trzeci „Fakt" po awansie o jedno miejsce.

Foto: IMM

„Rzeczpospolita” otwiera też podium rankingu tytułów prasowych o tematyce ekonomiczno-biznesowej. Na drugim miejscu pozostaje „Dziennik Gazeta Prawna”, a trzeci „Puls Biznesu”.

Foto: IMM

Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce rankingu wydawnictw. Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, zajmuje szóste miejsce.

Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne redakcje przeprowadzono na podstawie 55 537 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się cytowania ze wskazaniem nazwy mediów prasowych, serwisów internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

Badanie dotyczy okresu: 1-30 listopada 2024 roku

Tuż za nami plasuje się TVN24, osiągając ponad 3 tys. wzmianek w mediach. Podium zamyka „Gazeta Wyborcza”, na którą w ubiegłym miesiącu powoływano się 2,9 tys. razy.

W listopadzie dziennikarze najczęściej cytowali informacje podawane przez „Rzeczpospolitą”. Za sprawą ponad 3,5 tys. wzmianek utrzymaliśmy pozycję lidera zestawienia IMM.

Media
Kina szukają pieniędzy na laserowe projektory. Uratuje je FEnIKS?
Media
„Rzeczpospolita” w finale prestiżowego konkursu INMA Global Media Awards 2025
Media
UOKiK ukarał znanych celebrytów. Chodzi o kryptoreklamy
Media
Pracownicy „Washington Post” otwarcie buntują się przeciwko Jeffowi Bezosowi
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Media
Właściciel TVN podsumował 2024 rok. Stawia na streaming i globalną telewizję