„Rzeczpospolita” ponownie najbardziej opiniotwórczym medium

W listopadzie liderem publikowanego przez Instytut Monitorowania Mediów rankingu ponownie została „Rzeczpospolita”. Zanotowaliśmy ponad 3,5 tys. cytowań.

Publikacja: 31.12.2024 13:57

„Rzeczpospolita” ponownie najbardziej opiniotwórczym medium

Foto: materiały prasowe

Tuż za nami plasuje się TVN24, osiągając ponad 3 tys. wzmianek w mediach. Podium zamyka „Gazeta Wyborcza”, na którą w ubiegłym miesiącu powoływano się 2,9 tys. razy.

Foto: IMM

W listopadzie dziennikarze najczęściej cytowali informacje podawane przez „Rzeczpospolitą”. Za sprawą ponad 3,5 tys. wzmianek utrzymaliśmy pozycję lidera zestawienia IMM.

W ubiegłym miesiącu opisaliśmy sprawę rezygnacji ze stanowiska dyrektorki PISF, Karoliny Rozwód. Decyzja ta miała być wymuszona „bezprawną groźbą”, co Karolina Rozwód opisała w piśmie do minister kultury i dziedzictwa narodowego Hanny Wróblewskiej, jednocześnie wycofując swoją dymisję.

„Rzeczpospolita” liderem tytułów prasowych zestawienia IMM za listopad

Foto: IMM

„Rzeczpospolita” jest też liderem zestawienia tytułów prasowych. Druga jest „Gazeta Wyborcza”, a trzeci „Fakt" po awansie o jedno miejsce.

Foto: IMM

„Rzeczpospolita” otwiera też podium rankingu tytułów prasowych o tematyce ekonomiczno-biznesowej. Na drugim miejscu pozostaje „Dziennik Gazeta Prawna”, a trzeci „Puls Biznesu”.

Foto: IMM

Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce rankingu wydawnictw. Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, zajmuje szóste miejsce.

Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne redakcje przeprowadzono na podstawie 55 537 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się cytowania ze wskazaniem nazwy mediów prasowych, serwisów internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

Badanie dotyczy okresu: 1-30 listopada 2024 roku

Tuż za nami plasuje się TVN24, osiągając ponad 3 tys. wzmianek w mediach. Podium zamyka „Gazeta Wyborcza”, na którą w ubiegłym miesiącu powoływano się 2,9 tys. razy.

W listopadzie dziennikarze najczęściej cytowali informacje podawane przez „Rzeczpospolitą”. Za sprawą ponad 3,5 tys. wzmianek utrzymaliśmy pozycję lidera zestawienia IMM.

Media
Szef Grupy RMF: Nie robimy już tylko radia dla ludzi
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Media
Kanał Warner Bros znika z ósmego multipleksu. TVN: Decyzja czysto biznesowa
Media
Starlink dostarczy internet na Ukrainie. Firma Elona Muska podpisała umowę z Kyivstar
Media
Platformy streamingowe zmieniają kinowego widza. Czas serializacji
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Media
Świąteczny worek z transakcjami
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay