Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie

Omnicom i Interpublic, numer trzy i cztery w świecie reklamy połączą siły w transakcji wartej ponad 13 mld dol. Obiecują właścicielom setki milionów dolarów oszczędności.

Publikacja: 09.12.2024 20:47

Maurice Levy, szef Publicis Groupe (z lewej) i John Wren, prezes Omnicom Group nie doprowadzili do f

Maurice Levy, szef Publicis Groupe (z lewej) i John Wren, prezes Omnicom Group nie doprowadzili do fuzji firm. Teraz Omnicom kupi konkurenta.

Foto: Bloomberg

Amerykańskie grupy reklamowe Omnicom i Interpublic należące do światowej czołówki ogłosiły dziś transakcję wartą 13,5 mld dol. W jej efekcie powstanie nowy lider rynku reklamy pod względem przychodu. Pracę stracić może ponad 30 tys. osób.

Nowy Omnicom będzie większy od WPP 

Pozostało jeszcze 94% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Media
SEC pozywa Elona Muska w sprawie Twittera. Miał złamać prawo, by zaoszczędzić
Media
Polskie kina nie zrobią kokosów na „Putinie”. Nadzieja Vegi w zagranicy
Media
Chińczycy sprzedadzą Elonowi Muskowi amerykańskie aktywa TikToka?
Media
Władcy ekranów. Nielsen przeliczył oglądalność telewizji i streamingu w Polsce
Media
TikTok może zostać zakazany już w tym miesiącu. Czy Donald Trump go uratuje?