Aktualizacja: 24.04.2025 18:44 Publikacja: 09.12.2024 20:47
Maurice Levy, szef Publicis Groupe (z lewej) i John Wren, prezes Omnicom Group nie doprowadzili do fuzji firm. Teraz Omnicom kupi konkurenta.
Foto: Bloomberg
Amerykańskie grupy reklamowe Omnicom i Interpublic należące do światowej czołówki ogłosiły dziś transakcję wartą 13,5 mld dol. W jej efekcie powstanie nowy lider rynku reklamy pod względem przychodu. Pracę stracić może ponad 30 tys. osób.
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska, a od 2005 roku honorowy prezes tej firm...
W Orlenie znaleziono dowody, że spółka za prezesury Daniela Obajtka chciała kupić spółkę Gremi Media – wydawcę „...
Pracownicy TVN otrzymali specjalny komunikat, w którym władze spółki informują ich, że „optymalną opcją jest poz...
Flagowy program rosyjskiej propagandy telewizyjnej, Kanał Pierwszy, przynosi ogromne straty. To efekt gwałtowneg...
Zbliża się termin składania wiążących ofert na stację TVN. Są nowe informacje o potencjalnych inwestorach. Czy d...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas