„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok

Ekspercka wiedza z zakresu biznesu, ekonomii i prawa, książki i poradniki, nieograniczony dostęp do rp.pl i pro.rp.pl, newslettery oraz pięć nowych tygodników tematycznych – to wszystko obejmuje odnowiona i ubogacona oferta prenumeraty „Rzeczpospolitej” na przyszły rok.

Publikacja: 13.11.2024 09:30

„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok

Foto: Rzeczpospolita

Najnowsza oferta jest odpowiedzią na wyzwania współczesnych liderów i profesjonalistów, którzy szukają rzetelnych informacji oraz pogłębionych analiz na temat kluczowych zjawisk w gospodarce, prawie i zarządzaniu. Dzięki nowym tygodnikom oraz pełnemu dostępowi cyfrowemu, „Rzeczpospolita”, ceniony dziennik o wieloletniej tradycji, zapewnia wsparcie wszystkim, którzy podejmują strategiczne decyzje. W tym roku oferta drukowanej prenumeraty wzbogacona została o pięć specjalistycznych tygodników, które pogłębiają najistotniejsze zagadnienia, od podatków po zarządzanie personelem. Są to:

  • Tygodnik Podatników, dedykowany kluczowym zagadnieniom z zakresu podatków i księgowości,
  • Tygodnik Urzędników, omawiający bieżące wyzwania i zmiany w prawie administracyjnym,
  • Tygodnik Prawników, który dostarcza analizy zmian w przepisach i ich praktycznego zastosowania,
  • Tygodnik Kadrowych, poruszający zagadnienia z zakresu HR i prawa pracy, niezbędne dla zarządzających zasobami ludzkimi,
  • Tygodnik Przedsiębiorców, skupiający się na zarządzaniu, finansach i bieżących trendach biznesowych.

– Wybór „Rzeczpospolitej”, to decyzja liderów, którzy szukają pewnych i sprawdzonych informacji – podkreśla Marek Kutarba, dyrektor wydawniczy Gremi Media. – Od lat wspieramy naszych czytelników, dostarczając im najwyższej jakości treści, które pomagają podejmować świadome decyzje i budować przewagę na rynku – dodaje.

Michał Szułdrzyński, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”, podkreśla: „W czasach nadmiaru informacji ‘Rzeczpospolita’ staje się kompasem, który wskazuje to, co naprawdę istotne. Nasze analizy i prognozy pomagają wyznaczać kierunki działań. Zachęcam do prenumeraty – to wiedza, która przynosi realne korzyści”.

Promocji nowej oferty prenumeraty towarzyszy kampania produktowa pod hasłem „Liderzy wybierają zaufane źródło wiedzy”, realizowana w mediach własnych („Rzeczpospolita” i „Parkiet”) oraz w mediach zewnętrznych. Za kreację, realizację oraz zakup i planowanie mediów odpowiada dział marketingu Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”. Pełna oferta prenumeraty jest dostępna na stronie: prenumerata.rp.pl.

„Rzeczpospolita” jest liderem opiniotwórczości w Polsce, od lat plasując się w czołówce najczęściej cytowanych mediów w kraju. Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów, z wynikiem 33 688 cytowań, „Rzeczpospolita” zajęła pierwsze miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w 2023 roku. Została także uznana za najbardziej opiniotwórczy tytuł prasowy dekady.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, a także prowadzi serwisy internetowe, z których średnio miesięcznie korzysta ponad 6 mln realnych użytkowników (dane za pierwsze półrocze 2024 r. wg. Badania Mediapanel/Gemius PBI). W skład portfolio serwisów wchodzą między innymi: rp.pl, parkiet.com, historia.uwazamrze.pl, oraz liczne serwisy branżowe, takie jak regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, sukces.rp.pl, moto.rp.pl, cyfrowa.rp.pl, kobieta.rp.pl czy klimat.rp.pl. Gremi Media posiada także pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

Media
Nieoficjalnie: Warner Bros Discover rozpoczął proces sprzedaży TVN
Media
Kto przejmie majątek Solorza? Ekspert wyjaśnia, co się może stać
Media
Dzieci Zygmunta Solorza wytoczą nowe działa. Już nie ukrywają, z kim walczą
Media
Zygmunt Solorz przerywa milczenie. Zdradza komu zostawi swój majątek
Media
Zmiana w niemieckiej grupie medialnej. Hubert Burda idzie na emeryturę
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10