Obajtek, tak jak poczta, wycofa "NIE" z punktów Orlenu. W tle spór o papieża

Tygodnik "NIE" ma problemy przez kontrowersyjną okładkę ostatniego numeru.

Publikacja: 14.03.2023 14:42

Prezes PKN Orlen Daniel Obajtek

Prezes PKN Orlen Daniel Obajtek

Foto: PAP/Tomasz Gzell

Daniel Obajtek poinformował na Twitterze, że koncern Orlen wycofa ze sprzedaży w swoich punktach ostatni numer Tygodnika "NIE". Prezes zarządu PKN Orlen stwierdził w tweecie, że „Mamy miejsce dla wszystkich tytułów prasowych, ale nie ma zgody na mowę nienawiści i niszczenie autorytetu Świętego Jana Pawła II”.

Rankiem 14 marca tygodnik "NIE" informował na Twitterze, że ostatni numer wydawanego przez spółkę Urma czasopisma być może został wycofany ze sprzedaży przez Pocztę Polską, a za wycofywanie z Poczty ma odpowiadać dystrybutor prasy firma Garamond Press.

Tylko 6 zł za pierwszy miesiąc czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Media
Pracownicy „Washington Post” otwarcie buntują się przeciwko Jeffowi Bezosowi
Media
Właściciel TVN podsumował 2024 rok. Stawia na streaming i globalną telewizję
Media
Donald Trump walczy z "The Wall Street Journal". Poszło o cła i motoryzację
Media
Szał na kursie Legimi. WP chce skupić akcje
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Media
„Wieści Rolnicze” mają dyrektor zarządzającą. „To kluczowy krok w naszym rozwoju”
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”