Obajtek, tak jak poczta, wycofa "NIE" z punktów Orlenu. W tle spór o papieża

Tygodnik "NIE" ma problemy przez kontrowersyjną okładkę ostatniego numeru.

Publikacja: 14.03.2023 14:42

Prezes PKN Orlen Daniel Obajtek

Prezes PKN Orlen Daniel Obajtek

Foto: PAP/Tomasz Gzell

Daniel Obajtek poinformował na Twitterze, że koncern Orlen wycofa ze sprzedaży w swoich punktach ostatni numer Tygodnika "NIE". Prezes zarządu PKN Orlen stwierdził w tweecie, że „Mamy miejsce dla wszystkich tytułów prasowych, ale nie ma zgody na mowę nienawiści i niszczenie autorytetu Świętego Jana Pawła II”.

Rankiem 14 marca tygodnik "NIE" informował na Twitterze, że ostatni numer wydawanego przez spółkę Urma czasopisma być może został wycofany ze sprzedaży przez Pocztę Polską, a za wycofywanie z Poczty ma odpowiadać dystrybutor prasy firma Garamond Press.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 19 zł kwartalnie!
Media
„Globalny Chrząszcz”, nowość w ofercie podcastowej „Rzeczpospolitej”
Media
Nieoficjalnie: Warner Bros Discover rozpoczął proces sprzedaży TVN
Media
Kto przejmie majątek Solorza? Ekspert wyjaśnia, co się może stać
Media
Dzieci Zygmunta Solorza wytoczą nowe działa. Już nie ukrywają, z kim walczą
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Media
Zygmunt Solorz przerywa milczenie. Zdradza komu zostawi swój majątek
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku