Właściciel TVN buduje ofertę reklamową serwisów streamingowych. Przejmuje VOD.pl

Zaczyna się wojna serwisów streamingowych o budżety reklamowe. Warner Bros. Discovery, właściciel HBO Max i Playera chce być największym graczem w Polsce na tym rynku.

Publikacja: 14.02.2023 15:08

Właściciel TVN buduje ofertę reklamową serwisów streamingowych. Przejmuje VOD.pl

Foto: Bloomberg/Lukasz Sokol

Kontrolowana przez amerykański koncern Warner Bros. Discovery (WBD) grupa TVN poinformowała dziś, że uruchomiła nową wersję serwisu VOD.pl. To o tyle zaskakujące, że ta witryna należała w przeszłości do Grupy Onet, kontrolowanej przez Ringier Axel Springer Polska. Wygląda na to, że TVN odkupiła serwis. To ona go teraz prowadzi. Jak podano WBD w Polsce łączy teraz z Onetem partnerstwo.

VOD.pl od dziś serwuje filmy, takie jak popularne kinowe komedie romantyczne i seriale, wyprodukowane w Polsce przede wszystkim przez Grupę TVN. Jednak zgodnie z zapowiedzią mają się na niej pojawiać treści także innych właścicieli. Na start Grupy Kino Polska TV (należy do Grupy Canal+), Paramount Global, czy Red Bull TV.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Media
Szał na kursie Legimi. WP chce skupić akcje
Media
„Wieści Rolnicze” mają dyrektor zarządzającą. „To kluczowy krok w naszym rozwoju”
Media
Rosja wyrzuca moskiewskiego korespondenta „Le Monde”
Media
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym w 2024 r.
Media
Rekordowe wyniki portalu wiescirolnicze.pl. Potężne wzrosty oglądalności