Po pierwszym kwartale 2016 r. Netlix miał o 6,74 mln klientów więcej niż na koniec 2015 r.

W I kwartale, dzięki wejściu na 130 rynków na całym świecie i lepszemu od zakładanego efektowi wprowadzenie do oferty kolejnych autorskich nowości, amerykańska platforma miała o 6,74 mln klientów więcej niż na koniec 2015 r.

Aktualizacja: 19.04.2016 09:25 Publikacja: 19.04.2016 07:01

Po pierwszym kwartale 2016 r. Netlix miał o 6,74 mln klientów więcej niż na koniec 2015 r.

Foto: Bloomberg

To rekordowy wzrost liczby użytkowników Netfliksa, który pobił dotychczasowy najwyższy wynik osiągnięty zresztą w IV kw. 2015 r. Obecnie wszystkich użytkowników Netflix ma na całym świecie 81,5 mln (w tym płacących: 77,7 mln) i już 42 proc. z nich pochodzi spoza USA. Część z nich to po raz pierwszy oficjalnie także użytkownicy z Polski. Serwis działa tu od 6 stycznia.

Rekordowe wzrosty w I kwartale Netflix zawdzięcza jednak nie tylko międzynarodowej ekspansji, ale także wyższym od zakładanych wzrostom w USA. – W USA pozyskaliśmy 2,23 mln użytkowników. Nasza prognoza była ostrożna (zakładała 1,75 mln), bo nie doszacowaliśmy pozytywnego wpływu na wskaźnik przyłączeń naszych największych autorskich produkcji – podała spółka w liście do inwestorów. W I kwartale na platformie na całym świecie pojawił się czwarty sezon kultowego wśród użytkowników Netfliksa serialu „House of cards", ale także nowy serial „Love" czy drugi sezon „Marvel's Daredevil".

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Ruszyła Rada Legislacyjna „Rzeczpospolitej”. Najlepsi eksperci i rekomendacje
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Media
Szyld z logo Twittera wystawiony na sprzedaż. Waży 250 kg
Media
Prezes SkyShowtime: Europa to nasza ojczyzna. To nie koniec rewolucji
Media
Donald Trump uciszył „Głos Ameryki”. Elon Musk: Nikt ich już nie słucha
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Media
Linearna telewizja walczy o widza. Pomagają technologie
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście