Polsat z większą szansą na finansowy sukces Euro

Eksperci spodziewają się wielomilionowej widowni meczów Euro 2016. Jednak szanse na to, że obu nadawcom zwrócą się koszty relacji, są nikłe.

Aktualizacja: 12.05.2016 15:52 Publikacja: 12.05.2016 15:09

TVP w ramach sublicencji wykupionej w Polsacie za – jak głoszą nieoficjalne informacje – 10 mln euro pokaże 11 spotkań piłkarskich Euro 2016, w tym mecz otwarcia, półfinały i finał. Polsat na głównej antenie i w Polsacie Sport będzie relacjonował 24 mecze, a wszystkie 51 rozgrywek nada w stworzonych na potrzeby Euro płatnych i pozbawionych reklam stacjach Polsat 2 HD i Polsat 3 HD. Ten patent został już sprawdzony podczas MŚ w piłce siatkowej w 2014, kiedy stacja uruchomiła kanał Polsat Voleyball.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Media
Szef Grupy RMF: Nie robimy już tylko radia dla ludzi
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Media
„Rzeczpospolita” ponownie najbardziej opiniotwórczym medium
Media
Kanał Warner Bros znika z ósmego multipleksu. TVN: Decyzja czysto biznesowa
Media
Starlink dostarczy internet na Ukrainie. Firma Elona Muska podpisała umowę z Kyivstar
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Media
Platformy streamingowe zmieniają kinowego widza. Czas serializacji
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay