Nowy serial TVN w virtual reality: „Para nie do pary"

Miniserial „Para nie do pary" będzie można oglądać na Player.pl w okularach pozwalających na przebywanie w VR.

Aktualizacja: 21.09.2016 22:25 Publikacja: 21.09.2016 21:19

Producent serialu, agencja Mimo VR, twierdzi, że to pierwszy taki serial na świecie. A TVN już przygotowuje kolejne produkcje wykorzystujące technologię 360 stopni. – Na razie stawiamy w VR (ang. virtual reality, czyli rzeczywistości wirtualnej – red.) pierwsze kroki, ale jestem przekonany, że ta technologia będzie wykorzystywana w różnych dziedzinach życia: nie tylko w rozrywce, ale także w edukacji i w relacjach B2B – mówi Christian Anting, członek zarządu TVN ds. mediów cyfrowych i e-handlu. – Zaczynamy produkcję, nie wiedząc, do czego nas doprowadzi, ale uważamy, że nie powinniśmy czekać z testowaniem takich rozwiązań, bo to do nas należy przekonanie się, jak przyjmą się w rozrywce – mówi Anting. Jest przekonany, że VR znajdzie miejsce na rynku. – Już zresztą zdominowało rynek gier wideo. Pytanie, czy będzie miało taki sam wpływ na inne sektory, jaki dziś ma na gry – dodaje.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie