Płatne telewizje przenoszą się do internetu

Amerykański AT&T rusza z pakietami kanałów tv online. Zdaniem analityków to początek końca telewizji satelitarnej.

Aktualizacja: 30.11.2016 05:17 Publikacja: 29.11.2016 19:30

Po ubiegłorocznym przejęciu największej amerykańskiej platformy satelitarnej DirecTV amerykański gigant telekomunikacyjny AT&T uzupełnia ofertę o całkiem nową usługę DirecTV Now. W jej ramach, na wzór Netfliksa czy HBO Now, można teraz wykupić sobie w Internecie, nie mając anteny satelitarnej ani wieloletniej umowy z operatorem – całe pakiety kanałów telewizyjnych. – Rozszerzamy nasze portfolio o ofertę dla tych, którzy cenią sobie treści premium, ale chcą też więcej swobody w zawieraniu umów, co lepiej wpisuje się w ich styl życia – mówił John Stankey, szef AT&T Entertainment Group.

Pozostało 82% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie