„Rzeczpospolita” liderem opiniotwórczych mediów

Inne redakcje powoływały się na „Rzeczpospolitą" w minionym roku 6,41 tys. razy. To najczęściej cytowane medium w kraju – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

Aktualizacja: 31.01.2018 09:11 Publikacja: 30.01.2018 20:00

„Rzeczpospolita” liderem opiniotwórczych mediów

Foto: Marta Bogacz

Oprócz „Rz" w pierwszej trójce uplasowały się dwie największe komercyjne stacje radiowe w kraju, czyli Radio Zet (5,57 tys. cytowań) oraz RMF FM (5,43 tys. przywołań).

Odbiorcy chcą jakościowych mediów

Pozostało jeszcze 92% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Media
Przemysław Tychmanowicz zastępcą redaktora naczelnego „Parkietu”
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Media
Oficer bezpieki stworzy cyfrową gospodarkę Rosji. Będzie więcej cenzury i kontroli w sieci
Media
TikTok przegrał w amerykańskim sądzie. Już w niedzielę może zostać zakazany
Media
SEC pozywa Elona Muska w sprawie Twittera. Miał złamać prawo, by zaoszczędzić
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Media
Polskie kina nie zrobią kokosów na „Putinie”. Nadzieja Vegi w zagranicy
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego