Dassault nie zamierza sprzedawać „Le Figaro”

Grupa Dassault zaprzeczyła stanowczo informacji portalu Mediapart, że nosi się z zamiarem sprzedania dziennika „Le Figaro”, gdy francuski magnat mediowy Vincent Bolloré zaczął negocjacje, by przejąć ten tytuł.

Publikacja: 22.11.2021 18:49

Dassault nie zamierza sprzedawać „Le Figaro”

Foto: Bloomberg

- To zupełne pranie mózgu. Nie było nigdy w planach grupy rozstanie się z „Le Figaro” — powiedział Reuterowi Rudi Roussillon, przedstawiciel grupy Dassault zapytany o informację portalu Edwy Plenela.

Vincent Bolloré kontroluje grupę mediową Vivendi, głównego udziałowca grupy Lagardere, która z kolei ma aktywa w tygodniku „Paris Match”, rozgłośni Europe 1 i w tygodniku „Journal du Dimanche” (JDD).

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Media
Kina szukają pieniędzy na laserowe projektory. Uratuje je FEnIKS?
Media
„Rzeczpospolita” w finale prestiżowego konkursu INMA Global Media Awards 2025
Media
UOKiK ukarał znanych celebrytów. Chodzi o kryptoreklamy
Media
Pracownicy „Washington Post” otwarcie buntują się przeciwko Jeffowi Bezosowi
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Media
Właściciel TVN podsumował 2024 rok. Stawia na streaming i globalną telewizję