Nasza-Klasa pokonała WP

Serwis społecznościowy z Wrocławia wyprzedził Wirtualną Polskę i jest już trzecią najpopularniejszą stroną internetową w Polsce – wynika z najnowszego, styczniowego badania Megapanel PBI/Gemius

Aktualizacja: 27.03.2009 00:07 Publikacja: 26.03.2009 17:52

Nasza-Klasa pokonała WP

Foto: Fotorzepa, MW Michał Walczak

Niezagrożone pierwsze miejsce w naszym kraju zajmuje wyszukiwarka Google, która może pochwalić się 13,7 mln realnych użytkowników i dociera do 87,2 proc. polskich internautów.

Drugie miejsce przypadło Onetowi – 9,7 mln realnych użytkowników i zasięg 62 proc. Nasza-Klasa w styczniu mogła pochwalić się 9,2 mln realnych użytkowników i zasięgiem 58,5 proc.

Przesunięcie portalu w rankingu najpopularniejszych witryn to skutek dużego przyrostu realnych użytkowników w porównaniu z grudniem 2008 r. W ciągu zaledwie miesiąca ich liczba zwiększyła się o prawie 780 tys. To największy przyrost w czołówce – w tym samym czasie Google przybyło 364 tys. użytkowników, a Onetowi – 191 tys. Zepchnięta na czwarte miejsce Wirtualna Polska może pochwalić się zaledwie 56 tys. nowych odwiedzających w styczniu.

Awans Naszej-Klasy to jedyne przetasowanie w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych witryn www w Polsce. W styczniu więcej działo się wśród stron sklasyfikowanych na miejscach 11 - 20.

Na fali zwiększającego się w całym polskim Internecie zainteresowania serwisami ekonomicznymi w pierwszej dwudziestce zadebiutował portal Money.pl (miejsce 20.). Oprócz niego pojawiły się w niej także Polskie Książki Telefoniczne (Pkt.pl) – miejsce 15., oraz Panorama Firm (Pf.pl) – pozycja 14.

Po grudniowym sezonie zakupowym wyraźnie zmniejszyła się popularność Ceneo.pl. To najczęściej odwiedzana w polskiej sieci porównywarka cen. Spadła ona z 14. na 19. miejsce.

Niezagrożone pierwsze miejsce w naszym kraju zajmuje wyszukiwarka Google, która może pochwalić się 13,7 mln realnych użytkowników i dociera do 87,2 proc. polskich internautów.

Drugie miejsce przypadło Onetowi – 9,7 mln realnych użytkowników i zasięg 62 proc. Nasza-Klasa w styczniu mogła pochwalić się 9,2 mln realnych użytkowników i zasięgiem 58,5 proc.

Media
Amazon wspiera X. To nie jedyny duży powrót na platformę Muska
Materiał Promocyjny
Technologia daje odpowiedź na zmiany demograficzne
Media
„Plus Minus” w nowych szatach. Metamorfoza weekendowego wydania „Rzeczpospolitej”
Media
Zmiany w „Rzeczpospolitej”. Nowi zastępcy redaktora naczelnego, nowa struktura
Media
Wstępne oferty na TVN. Są pierwsze oficjalne informacje
Media
Empik ma 350 mln zł na kolejne inwestycje
Materiał Promocyjny
Wystartowały tegoroczne ferie zimowe