Zmiany w Presspublice

Wydawca „Rz" zmienił nazwę na Gremi Media. Pod nową nazwą spółka ma się rozwijać w obszarze nowych mediów

Publikacja: 04.03.2013 04:58

Dla firmy przygotowano nową strategię rozwoju na trzy najbliższe lata. Zakłada ona „rozwój spółki w obszarze nowych mediów, tworzenie unikatowych nowoczesnych rozwiązań multimedialnych".

– W ciągu najbliższych lat, bazując na znanych Polakom i cenionych markach takich jak „Rzeczpospolita", „Parkiet", „Przekrój", „Sukces", „Uważam Rze" czy nowo zakupionym „Bloomberg Businessweek Polska" oraz kilkunastu portalach internetowych zamierzamy stworzyć jeden z najnowocześniejszych w Europie koncernów multimedialnych – mówi Grzegorz Hajdarowicz, prezes i właściciel Gremi Media.

Grupa zmieniła też skład zarządu. Nadal będzie nim kierował Grzegorz Hajdarowicz, ale Jana Godłowskiego i Artura Rawskiego zastąpią Mariola Wysocka i Artur Łopuszko.

Grzegorz Hajdarowicz będzie odpowiedzialny za departament prawny i public relations, wiceprezes Mariola Wysocka ma nadzorować kwestie związane z treściami, nowymi mediami, dział wydawniczy i dystrybucyjny. Ostatnio pracowała w GG Network, wcześniej także m.in. w grupie ZPR (właściciel m.in. Wydawnictwa Murator, które wydaje „Super Express") i Brokerze FM (właściciel RMF FM i Interii).

Artur Łopuszko do zarządu dołączy od kwietnia. Ma odpowiadać za dział IT, administrację, finanse i księgowość. Dotąd był w Presspublice dyrektorem ds. organizacyjno-finansowych, jest też prezesem spółki E-Kiosk. Wcześniej pracował m.in. w spółkach grupy Gremi.

Jan Godłowski i Artur Rawski 31 marca przejdą do rady nadzorczej Gremi Media.

Dla firmy przygotowano nową strategię rozwoju na trzy najbliższe lata. Zakłada ona „rozwój spółki w obszarze nowych mediów, tworzenie unikatowych nowoczesnych rozwiązań multimedialnych".

– W ciągu najbliższych lat, bazując na znanych Polakom i cenionych markach takich jak „Rzeczpospolita", „Parkiet", „Przekrój", „Sukces", „Uważam Rze" czy nowo zakupionym „Bloomberg Businessweek Polska" oraz kilkunastu portalach internetowych zamierzamy stworzyć jeden z najnowocześniejszych w Europie koncernów multimedialnych – mówi Grzegorz Hajdarowicz, prezes i właściciel Gremi Media.

Media
„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?
Media
Ostatnie unijne dotacje na internet
Media
Trump pozywa telewizję CBS za wywiad z Harris. Prawnicy: absurdalny pozew
Materiał Promocyjny
Fotowoltaika naturalnym partnerem auta elektrycznego
Media
Konkurencja z big techami powinna być równa
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje