Dla firmy przygotowano nową strategię rozwoju na trzy najbliższe lata. Zakłada ona „rozwój spółki w obszarze nowych mediów, tworzenie unikatowych nowoczesnych rozwiązań multimedialnych".
– W ciągu najbliższych lat, bazując na znanych Polakom i cenionych markach takich jak „Rzeczpospolita", „Parkiet", „Przekrój", „Sukces", „Uważam Rze" czy nowo zakupionym „Bloomberg Businessweek Polska" oraz kilkunastu portalach internetowych zamierzamy stworzyć jeden z najnowocześniejszych w Europie koncernów multimedialnych – mówi Grzegorz Hajdarowicz, prezes i właściciel Gremi Media.
Grupa zmieniła też skład zarządu. Nadal będzie nim kierował Grzegorz Hajdarowicz, ale Jana Godłowskiego i Artura Rawskiego zastąpią Mariola Wysocka i Artur Łopuszko.
Grzegorz Hajdarowicz będzie odpowiedzialny za departament prawny i public relations, wiceprezes Mariola Wysocka ma nadzorować kwestie związane z treściami, nowymi mediami, dział wydawniczy i dystrybucyjny. Ostatnio pracowała w GG Network, wcześniej także m.in. w grupie ZPR (właściciel m.in. Wydawnictwa Murator, które wydaje „Super Express") i Brokerze FM (właściciel RMF FM i Interii).
Artur Łopuszko do zarządu dołączy od kwietnia. Ma odpowiadać za dział IT, administrację, finanse i księgowość. Dotąd był w Presspublice dyrektorem ds. organizacyjno-finansowych, jest też prezesem spółki E-Kiosk. Wcześniej pracował m.in. w spółkach grupy Gremi.