19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 14.05.2015 08:17 Publikacja: 13.05.2015 22:00
Już w 3,8 proc. polskich mieszkań nie ma odbiornika telewizyjnego.
Foto: Bloomberg
Badająca oglądalność telewizji w Polsce firma Nielsen Audience Measurement co jakiś czas podaje, ile wynosi w Polsce odsetek tzw. gospodarstw zero TV, czyli tych, w których nie ogląda się już w ogóle tradycyjnej telewizji (czy to płatnej, czy darmowej naziemnej). Według najnowszych danych takie domy stanowią w Polsce 3,8 proc. wszystkich gospodarstw. – W poprzednich latach ten odsetek sięgał 1 proc., następnie 2 proc. Widać więc, że ta liczba rośnie. Dla porównania, w USA mamy już 5 proc. takich gospodarstw – mówiła Elżbieta Gorajewska, prezes Niesen Audience Measurement, prezentując dane podczas Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej, która zakończyła się w tym tygodniu w Toruniu.
Chińscy właściciele TikToka rozważają sprzedaż jego amerykańskich aktywów Elonowi Muskowi - donosi agencja Bloomberga. W ten sposób mogą zareagować na widmo potencjalnej blokady tego serwisu w USA.
Warner Bros. Discovery, Telewizja Polska i Grupa Polsat – tak wygląda podium nadawców, którym w 2024 roku widzowie telewizji linearnej i serwisów na życzenie poświęcili najwięcej czasu. Czyli ile?
TikTok – mimo swojej ogromnej popularności – może zniknąć ze sklepów z aplikacjami w USA do 19 stycznia, jeśli Sąd Najwyższy nie zdecyduje się zablokować federalnego prawa zmuszającego TikTok do zerwania powiązań z chińską spółką macierzystą – informuje agencja AP. Aplikacja od lat znajduje się pod lupą amerykańskich prawodawców.
Meta ogłosiła, że kończy swoje programy różnorodności, równości i integracji. To kolejny sposób, w jaki koncern Marka Zuckerberga chce zdobyć przychylność prezydenta-elekta USA Donalda Trumpa tuż przed inauguracją.
Wieloletni redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” został uhonorowany nagrodą dla najlepszego dziennikarza gospodarczego 2024 roku za całokształt dorobku.
Warner Bros. Discovery, Telewizja Polska i Grupa Polsat – tak wygląda podium nadawców, którym w 2024 roku widzowie telewizji linearnej i serwisów na życzenie poświęcili najwięcej czasu. Czyli ile?
Oni tylko na to czekają. Nie ma bardziej mobilizującej widzów perspektywy niż ryzyko likwidacji ulubionej stacji. Miliony ludzi na ulicach i transparenty z hasłami o obronie wolności słowa. Nie wolno dopuścić, by to stało się politycznym faktem.
Osoba, która wygłaszała groźby w kierunku Jurka Owsiaka powiedziała, że była zainspirowana tym, co usłyszała w TV Republika, była zainspirowana szczuciem - mówił w rozmowie z TVN24 wicepremier i minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski.
W mijającym roku zmieniło się kierownictwo Teatru TV (Michał Kotański i Wojciech Majcherek), a widzowie uznali, że najbardziej lubią oglądać spektakle, które już znają.
Po odwołaniu „Sylwestra Marzeń” sensacją są medialne sympatie gwiazd. Kombi Łosowskiego zagra w Chełmie na Sylwestrze TV Republika, zaś Kombii ze Skawińskim w Toruniu (Polsat). Lombard Stróżniaka w Chełmie, a Ostrowska w Chorzowie (Dwójka).
Warner Bros. Discovery to druga po Grupie Kino Polska firma, która zdecydowała, że nie będzie ubiegać się o przedłużenie koncesji dla kanału nadawanego na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej - informuje portal Wirtualnemedia.pl. Kanał Metro za rok opuści multipleks i skupi się na dystrybucji satelitarno-kablowej i w streamingu.
Co w styczniu tego roku było mało prawdopodobne, a jednak w grudniu 2024 roku stało się realne? Oto subiektywny przegląd nieoczywistych wydarzeń politycznych, które już za nami. Podstawowy wniosek jest taki, że polityczne prognozy i strategie stały się bardziej ulotne.
Okazuje się, że standardy uprawiania polityki są w Polsce dość elastyczne – wszystko zależy od tego, czy siedzi się w ławach rządowych, czy opozycyjnych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas