Coraz więcej domów bez telewizorów

Już w 3,8 proc. polskich mieszkań nie ma odbiornika telewizyjnego – wynika z danych Nielsena. Nie oznacza to jednak, że nic się w takich gospodarstwach nie ogląda.

Aktualizacja: 14.05.2015 08:17 Publikacja: 13.05.2015 22:00

Już w 3,8 proc. polskich mieszkań nie ma odbiornika telewizyjnego.

Już w 3,8 proc. polskich mieszkań nie ma odbiornika telewizyjnego.

Foto: Bloomberg

Badająca oglądalność telewizji w Polsce firma Nielsen Audience Measurement co jakiś czas podaje, ile wynosi w Polsce odsetek tzw. gospodarstw zero TV, czyli tych, w których nie ogląda się już w ogóle tradycyjnej telewizji (czy to płatnej, czy darmowej naziemnej). Według najnowszych danych takie domy stanowią w Polsce 3,8 proc. wszystkich gospodarstw. – W poprzednich latach ten odsetek sięgał 1 proc., następnie 2 proc. Widać więc, że ta liczba rośnie. Dla porównania, w USA mamy już 5 proc. takich gospodarstw – mówiła Elżbieta Gorajewska, prezes Niesen Audience Measurement, prezentując dane podczas Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej, która zakończyła się w tym tygodniu w Toruniu.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Media
Znów gorąco wokół TVN. Nowe informacje o inwestorach