Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 14.05.2015 08:17 Publikacja: 13.05.2015 22:00
Już w 3,8 proc. polskich mieszkań nie ma odbiornika telewizyjnego.
Foto: Bloomberg
Badająca oglądalność telewizji w Polsce firma Nielsen Audience Measurement co jakiś czas podaje, ile wynosi w Polsce odsetek tzw. gospodarstw zero TV, czyli tych, w których nie ogląda się już w ogóle tradycyjnej telewizji (czy to płatnej, czy darmowej naziemnej). Według najnowszych danych takie domy stanowią w Polsce 3,8 proc. wszystkich gospodarstw. – W poprzednich latach ten odsetek sięgał 1 proc., następnie 2 proc. Widać więc, że ta liczba rośnie. Dla porównania, w USA mamy już 5 proc. takich gospodarstw – mówiła Elżbieta Gorajewska, prezes Niesen Audience Measurement, prezentując dane podczas Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej, która zakończyła się w tym tygodniu w Toruniu.
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska, a od 2005 roku honorowy prezes tej firm...
W Orlenie znaleziono dowody, że spółka za prezesury Daniela Obajtka chciała kupić spółkę Gremi Media – wydawcę „...
Pracownicy TVN otrzymali specjalny komunikat, w którym władze spółki informują ich, że „optymalną opcją jest poz...
Flagowy program rosyjskiej propagandy telewizyjnej, Kanał Pierwszy, przynosi ogromne straty. To efekt gwałtowneg...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Zbliża się termin składania wiążących ofert na stację TVN. Są nowe informacje o potencjalnych inwestorach. Czy d...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas