Audiowizualny tort głównie dla Amerykanów

Osiem z dziesięciu firm o najwyższych na świecie wpływach z rynku audiowizualnego to koncerny z USA. Rosną w siłę m.in. dzięki konsolidacjom.

Publikacja: 15.11.2015 21:00

Jak podliczyło Europejskie Obserwatorium Audiowizualne (EAO) w najnowszej wersji swojego corocznego raportu o rynku audiowizualnym, na koniec ubiegłego roku światową czołówkę – dziesięć największych firm pod względem przychodów z rynku audiowizualnego – zdominowały koncerny zarejestrowane w USA.

W Europie rządzą miejscowi giganci

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Media
Szef Grupy RMF: Nie robimy już tylko radia dla ludzi
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Media
„Rzeczpospolita” ponownie najbardziej opiniotwórczym medium
Media
Kanał Warner Bros znika z ósmego multipleksu. TVN: Decyzja czysto biznesowa
Media
Starlink dostarczy internet na Ukrainie. Firma Elona Muska podpisała umowę z Kyivstar
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Media
Platformy streamingowe zmieniają kinowego widza. Czas serializacji
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay