Apple Music może zdetronizować Spotify

To Apple Music, a nie Tidal zaczyna na serio konkurować ze Spotify. Na starcie nowych serwisów tego typu korzysta cała branża, której zasięg rośnie.

Aktualizacja: 12.01.2016 07:12 Publikacja: 11.01.2016 21:00

Start w połowie minionego roku nowego serwisu streamingującego muzykę – wpisanego w nowy system operacyjny Apple – był w branży sporym wydarzeniem. Kluczowe było jednak to, jak duża grupa użytkowników zacznie płacić za serwis po trzech darmowych miesiącach.

Pod koniec października szef Apple Tim Cook informował, że było to 6,5 mln osób. Teraz „The Financial Times" podaje w oparciu o własne źródła, że na koniec roku liczba ta dobiła do 10 mln. To oznacza, że serwis zdobył tylu płacących klientów zaledwie sześć miesięcy od startu, a więc w dziesięciokrotnie krótszym czasie niż lider tego rynku – szwedzka platforma Spotify.

Pozostało 80% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Akcje Cyfrowego Polsatu w górę. Zarząd o rodzinnym sporze
Media
Kina liczą, że pomoże im kilka tytułów
Media
„Parkiet” prezentuje nową ofertę prenumeraty. Wyjątkowa propozycja dla inwestorów
Media
„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?