Klienci są na razie mało zainteresowani okularami VR

Producenci gier i portale internetowe spodziewają się wielkiej popularności okularów umożliwiających przebywanie w wirtualnej rzeczywistości. Na razie jednak gros potencjalnych klientów wcale nie planuje ich zakupu.

Publikacja: 05.04.2016 22:00

Na początku przyszłego tygodnia do odbiorców dotrą pierwsze zakupione w trybie przedsprzedaży okulary Oculusa – Rift. Gadżet jest na rynku od dawna wyczekiwany, a dostawy się opóźniają. Według branżowych prognoz wirtualna rzeczywistość będzie wielkim hitem tego roku. Deloitte zakłada, że samych okularów VR sprzeda się w 2016 r. na świecie 2,5 mln, a całkowite wpływy ze wszystkich urządzeń umożliwiających przebywanie w wirtualnej rzeczywistości sięgną 700 mln dol.

Pozostało 80% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie